tag:blogger.com,1999:blog-4281203943826424980.post4450166379871085816..comments2023-05-17T04:13:08.044-05:00Comments on pyrroulas: J S BachSKhttp://www.blogger.com/profile/09003272028079010797noreply@blogger.comBlogger10125tag:blogger.com,1999:blog-4281203943826424980.post-46373997803331082902009-02-11T00:55:00.000-05:002009-02-11T00:55:00.000-05:00Schwedisch Chef, κι εμένα με συγκίνησε το σχόλιό σ...Schwedisch Chef, κι εμένα με συγκίνησε το σχόλιό σου, σ'ευχαριστώ! Μερικές φορές σκέφτομαι ότι τα ενδιαφέροντά μου είναι τόσο "στενά", που δεν τα μοιράζομαι με κανέναν. Αλλά τελικά, μικρός που είναι ο κόσμος!SKhttps://www.blogger.com/profile/09003272028079010797noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4281203943826424980.post-70161234091007895152009-02-10T05:47:00.000-05:002009-02-10T05:47:00.000-05:00Γεια σου SK,πολύ συγκινητική, για προσωπικούς λόγο...Γεια σου SK,<BR/><BR/>πολύ συγκινητική, για προσωπικούς λόγους, η ανάρτησή σου. Και γω ακριβώς με τον ίδιο δίσκο μεγάλωσα, τον είχε ο πατέρας μου στη συλλογή και πριν από περίπου ένα χρόνο αγόρασα τη συλλεκτική έκδοση. Εξαιρετικός ο Βάλχα, μακράν ο καλύτερος της γενιάς του. <BR/><BR/>Και όσο για τις μεταγραφές του Κεμπφ συμφωνώ απόλυτα. Τις είχα βρει κατα τύχη σε ένα μαγαζί που πουλούσε μεταχειρισμένους δίσκους και περιοδικά. Ανήκει στους πιο αγαπημένους της συλλογής μου και ακόμη και σήμερα αναρωτιέμαι ποιος τον πούλησε, αν δεν τον εκτίμησε ή αναγκάστηκε να τον δώσει. Οι μεταγραφές του Κεμπφ δεν έχουν τα ρομαντικά πυροτεχνήματα του Μπουζόνι, είναι περισσότερο πιστές στο πρωτότυπο. Προσωπικά τις απολαμβάνω περισσότερο. <BR/><BR/>Να 'σαι καλά και καλή σου μέρα.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4281203943826424980.post-38706328377160382302009-02-05T05:29:00.000-05:002009-02-05T05:29:00.000-05:00Καλημέρααα...Κώσταςvloutis.wordpress.comvloutis.bl...Καλημέρααα...<BR/><BR/>Κώστας<BR/><BR/>vloutis.wordpress.com<BR/>vloutis.blogspot.comΚΩΣΤΑΣ ΒΛΟΥΤΗΣhttps://www.blogger.com/profile/09649681243802913768noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4281203943826424980.post-39028872323867726492009-02-03T20:46:00.000-05:002009-02-03T20:46:00.000-05:00Άσε που σκέφτομαι εδώ και καιρό να κάνω μια ανάρτη...Άσε που σκέφτομαι εδώ και καιρό να κάνω μια ανάρτηση για την 3η αγγλική σουίτα που έχει ο δίσκος. Πολύ ωραία!Rowlfhttps://www.blogger.com/profile/16462480992545990841noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4281203943826424980.post-55155808716281150682009-02-03T20:44:00.000-05:002009-02-03T20:44:00.000-05:00Πραγματικά πολύ ωραίος και ο Kempff, δεν τον είχα ...Πραγματικά πολύ ωραίος και ο Kempff, δεν τον είχα ακούσει να παίζει Μπαχ. Το πήρα κι εγώ με τη σειρά μου το άλμπουμ. Τον έχω σε Μπετόβεν και Μπραμς που υποτίθεται ότι είναι από τους καλύτερους αλλά εκεί δε μου αρέσει. Στον Μπαχ πάντως είναι εξαιρετικός! Ευχαριστώ.Rowlfhttps://www.blogger.com/profile/16462480992545990841noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4281203943826424980.post-69384287419579904712009-02-03T18:57:00.000-05:002009-02-03T18:57:00.000-05:00Eυχαριστώ για το link, δεν το είχα στην εκτέλεση P...Eυχαριστώ για το link, δεν το είχα στην εκτέλεση Perahia. Μόλις το αγόρασα!<BR/>Λιγότερο γνωστές είναι οι μεταγραφές Bach που έκανε ο πιανίστας Wilhelm Kempff (και έκανε αρκετές). Για το <I>Ich ruf' zu dir</I>, ιδού το <A HREF="http://itunes.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewAlbum?i=105571053&id=105570744&s=143448" REL="nofollow">link</A> στο iTunes Store.SKhttps://www.blogger.com/profile/09003272028079010797noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4281203943826424980.post-26523903284404419272009-02-03T16:04:00.000-05:002009-02-03T16:04:00.000-05:00Όντως είναι δημοφιλείς. Θέλουν προσοχή από τον μου...Όντως είναι δημοφιλείς. Θέλουν προσοχή από τον μουσικό στο πως θα τις χειριστεί. Πχ ο Lipatti τα καταφέρνει. Αγνοεί την επιτηδευμένη ανάλυση του μορντάν στο 2ο μέτρο και είναι πολύ προσεκτικός με την ένταση του μπάσου όταν ο Μπουζόνι προσθέτει συγχορδίες. Όμως δεν μου αρέσουν τα ρουμπάτι του (βέβαια γι' αυτό δε φταίει ο Μπουζόνι). Στις μεταγραφές Μπαχ-Μπουζόνι, Μπαχ-Λιστ πιο πολύ από όσους έχω ακούσει μου έχει αρέσει ο Περάια. Έχει νομίζω το πιο ισορροπημένο παίξιμο.<BR/><BR/>Σου δίνω και <A HREF="http://itunes.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewAlbum?i=261175914&id=261175699&s=143448" REL="nofollow">link</A> στο iTunes Store να πάρεις μια ιδέα από το preview που έχει. Βγάζει πιο δυνατά τις συγχορδίες στο τέλος αλλά έχει πιο καλή αίσθηση της μακροδομής και πιο μαζεμένο ρουμπάτο.<BR/><BR/>Λοιπόν για κάποιο λόγο που μάλλον έχει να κάνει με το κείμενο αυτό το πρελούντιο-χορικό έχει χρησιμοποιηθεί σε αρκετά σύγχρονα έργα όπου γίνεται μουσικό κολάζ και όπου μέσα στο χαμό ξαφνικά η μουσική σταματά και ακούγεται ένα μικρό απόσπασμα από αυτό, μετά ο χαμός συνεχίζει. Θυμάμαι χαρακτηριστικά τους Μονολόγους του Μπερντ-Αλόις Τσίμερμαν, αλλά είμαι σίγουρος ότι το έχουν χρησιμοποιήσει κι άλλοι. Δε θυμάμαι τώρα ακριβώς. Θα το ψάξω.Rowlfhttps://www.blogger.com/profile/16462480992545990841noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4281203943826424980.post-92110444141258280962009-02-03T14:29:00.000-05:002009-02-03T14:29:00.000-05:00Rowlf, ευχαριστώ πολύ για το link. To Orgelbüchlei...Rowlf, ευχαριστώ πολύ για το link. To Orgelbüchlein το έχω και σε βιβλίο καθώς μου αρέσει να παρακολουθώ τη μουσική με παρτιτούρα στο χέρι.<BR/>Όντως οι μεταγραφές του Busoni έχουν δεχθεί κριτικές, τόσο από μερικούς που έχουν γενικότερο πρόβλημα με μεταγραφές, όσο και από άλλους που δεν έχουν πρόβλημα με τις μεταγραφές εν γένει, αλλά με τις συγκεκριμένες μόνο. Πάντως η δημοφιλία τους τόσο στους πιανίστες, ερασιτέχνεες και επαγγελματίες, όσο και στο κοινό είναι μάλλον αναμφισβήτητη.SKhttps://www.blogger.com/profile/09003272028079010797noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4281203943826424980.post-48330792421794934522009-02-03T08:56:00.000-05:002009-02-03T08:56:00.000-05:00Οι μεταγραφές του Μπουζόνι παρότι παίζονται συχνά ...Οι μεταγραφές του Μπουζόνι παρότι παίζονται συχνά έχουν δεχτεί και αρκετή αρνητική κριτική (το ίδιο και αυτές του Λιστ).<BR/><BR/>Η <A HREF="http://www.free-scores.com/download-sheet-music.php?pdf=1638" REL="nofollow">παρτιτούρα του πρωτότυπου</A> είναι πάντα πολύ πιο ξεκάθαρη για να παρακολουθήσει κανείς τι συμβαίνει.Rowlfhttps://www.blogger.com/profile/16462480992545990841noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4281203943826424980.post-29396991510874626702009-02-02T15:21:00.000-05:002009-02-02T15:21:00.000-05:00mpa?thimithikes na kanis post?oute ego den kano to...mpa?<BR/>thimithikes na kanis post?<BR/><BR/>oute ego den kano toso kairo!<BR/><BR/>;-pWrong Guyhttps://www.blogger.com/profile/03325290255380969726noreply@blogger.com